Gaur goizean, jarraitu dugu aurkezpenekin eta hurrengoak izan dira aurkeztu dutenak:
· Teknologia berriak hezkuntzan:
Talde honek, ezberdinak aurkeztu digu, hezkuntzaren aldaketa ikusi dugu, paradigma ezberdinen bitartez, bai paradigma interpretatzaile, baita positibista ere. Teknologiak hainbat baliabide eskaintzen dizkigula hezkuntzan erabili ahal izateko ere azaldu digute.
· "La competencia e informacional en la escuela":
Mende honetan jaio garenak, "natibo digitala" izena hartzen dugu. Bertan lau dimentsio azaldu dizkigute. Dimentsio instrumentala, kognitiboa, sozioaktitudinala eta axiologikoa.
· Teknofilia vs teknofobia:
Talde honek, teknofilia eta teknofobia hitz gako hauek aurkeztu dizkigute. Alde batetik, teknologiarekiko zaletasuna agertzen da eta bestetik, teknologiaren beldurra azalerazteari dagokio, hau da, umeak irakasleak baino gehiago jakinaraztearen beldur izaten da irakaslearen fobia.
· Errekurtso edukatiboa:
Talde honek, ikastola batera joan dira umeei eta irakasleei ikt- ri buruz galdetzeko, non erabiltzen dituzten ordenagailuak eta teknologi berriak. Irakasleak, azaldu digu, eskola 2.0 lantzen dutela, baita txanela programarekin lantzen dutela. Matematika arloan, biderketak lantzen badute, ordenagailuan biderketaren ariketak egingo dituze baina nagusitzen denak, jolasak izaten dira.
· Euskadiko marko estrategikoa:
Talde honek, berriro gogoratu digu, teknologien paradigma, oso azkar sartu dela hezkuntan. Aldi berean, hobeto dela, dauzkagun aurreraen teknologikoekin ikastea, "chapa" baten bidez ikasi ordez. Beti curriculumera moldatuz, umeentzako adibidez internet- eko hainbat ariketa egin dezakete ikasteko.
· Hezkuntzarako teknologia, mundu teknologiratu batean:
Hiru ideia nagusi aurketu dizkigute. Alde batetik, teknologiaren erabilera egokia eta funtseko egungo eskoletan zein etorkizunekoetan. Bestetik, teknologiaren erabileraren normaltasuna eragin ikasleen egunerokotasunean, hauekiko antsietatea ez sortzeko. Azkenik, hezkuntzarako teknologia IKT-etan ez oinarritzeko.
· Iktl lantzeko:
Ez dago erabilgarri blog-a.
No hay comentarios:
Publicar un comentario